Přeskočit na hlavní obsah

mimi móda ~ vzpomínková

O víkendu jsme byli na setkání s mými dobrými kamarádkami Evinkou a Kristýnkou a jejich rodinami. Holky jsou moje bývalé spolužačky z gymplu a jsem hrozně ráda, že už přes rok se nám daří se takto hromadně pravidelně co čtvrt roku potkávat. ♥

Tento rok byl pro naše rodiny dost plodný, v březnu se narodil náš Toník, v srpnu do Kristýnčiné rodiny přibyla k pětiletému Viktorkovi mála Tricia no a Evinka s Honzou očekávají první přírůstek zhruba za 20 týdnů. S Evinkou jsme se domluvily, že ji přivezu nějaké věci po Toníkovi na půjčení. Když jsem to připravovala a těmi oblečky se prohrabovala, byla to teda nostalgie jako blázen (a to je to jen pár měsíců, co je Toník ještě nosil.)

Tohle k Evince v sobotu putovalo. Některé zvlášť oblíbené kousky jsem si proto nafotila a zavzpomínala jsem si..




Co se přístupu k oblečení týče, všechno cca do půl roku věku jsme měli půjčené, nakoupené v bazárku nebo darované. Oblečení na děti je giga rozkošné, chápu, ale možná proto se vyhýbám dětským oddělením v obchodech, aby mě to zbytečně nelákalo. Ten byznys okolo věcí pro děti všeobecně mě hrozně stresuje a vadí mi. Proto je můj přístup v této oblasti konzumní spíše méně. I když samozřejmě taky někdy neodolám a něco nového koupím.

Tak jaké byly naše oblíbené kousky do půl roku?



Tak tohle jsou úplně ty nejmenší kousky, velikost 50 - 56. Všechny ostatní jsme měli půjčené a už jsou vrácené. Hodně jsem se snažila o co nejvíc neutrální kousky, protože nejsem moc velký fanda toho, že kluci musí být za každou cenu v modré a holčičky zase v růžové. Overal vlevo a tepláčky jsou proto náš klasický styl, sama jsem je vybírala a koupila na nějakém online bazárku. Hypercute tučňáčí komplet dostal Toník od Kristýnky a overal z autíčky od mojí mamky (myslím, že je z F&F). Krabička sirek je tam pro škálu. ;)

A jak mu to slušelo?


Tady je Toník pětidenní tučňák.


Tady má pruhovaný overal a 16 dnů.


Obleček s autíčky a Toník 18 dnů.


Tady má Toník šedé tepláčky a už asi 1,5 měsíce.


Tuhle sladkou plyšovou kombinézku dostal Toník od tety (Nekorektního sestry Terky). Je z Lindexu, je kupovaný nový a když jsem viděla cenovku, myslela jsem, že omdlím. Ale tak to prostě v dětském byznysu chodí.. Jinak to byla záležitost sladká až na půdu, Toníkovi byla spíš větší, tak to byl takový náš přídavný fusak na první dva měsíce.

Jak mu slušela?



Na první fotce je Toníkovi 5 dní a je poprvé na chvilku venku, na druhé fotce je mu 9 dní a je na první návštěvě u osmidenního Marečka.


Tyhle kraťasy s laclem byly má láska na první pohled, jsou jedním z malá věcí z džínoviny, co má Toník ve svém šatníku (moc džíny nepreferuji u něj ani u sebe). Škoda, že Toník pak začal hrozně rychle růst a přibírat a v létě jsme si je moc neužili, než z nich vyrostl. I tak super bazárkový úlovek.


Tady je Toníkovi 2,5 měsíce, je začátek června a kraťásky jsou mu už tak tak.


Tohle byly moje nezamilovanější tepláčky. Koupila jsem je na bazárku, byly ručně šité a už trochu obnošené, ale naprosto dokonalé. Vím, že by je většina lidí pro kluka asi nepořídila, jelikož v tomto ale ráda bořím stereotypy, Toník je nosil opravdu hodně. Trochu mě bavilo vyvádět lidi z míry, když si nebyli jistí, zda je Toník chlapeček nebo holčička. Navíc byly teňounké (ideální na léto) a měly super střih na zadeček v látkových plenách. Takže pro nás úplně ideální.


Vlevo jsou jedny z jeho prvních úsměvů, pořízeno asi v jeho 2 měsících. Vpravo je jeho typický letní unisex outfit a Toníkovi jsou tam 4 měsíce.


Ani já jsem neodolala a pořídila Toníkovi něco z NEXTu, i když teda z bazárku. Tyhle overálky jsem měla moc ráda, byly z kvalitního materiálu a měly velký úspěch. :)



Toník v NEXTím - cca 2 až 3 měsíce.


Úplne nejvíc ze všeho Toníkovi sluší proužky - tenké, tlusté, v různých barvách. Ve vyřazených kouscích toho bylo s proužky více. Svetr jsem koupila na bazárku, tři bodýčka byly dárky.

A tady je slaďouš v proužcích (1,5 až 4 měsíce).





Na závěr přidávám úplně nejnošenější a nejoblíbenější kousek z Toníkova letního šatníku. Parádní klobouček z Lindexu. Tento není z bazárku, ale z outletu NEW kids textil Vysočina (ten úplně zbožňuji, najdete ho tady.) 




Tímto se loučím červencovými fotkami s těmito krásnými kousky. A díky za vaši přízeň. Budu ráda, když mi napíšete, jak k oblékání malinkých dětí přistupujete vy. Máte nějakou oblíbenou značku, obchod, bazar? Podělte se o tipy v komentářích.

Komentáře

  1. U nás to bylo tak, že když jsme vyklízeli půdu a rekonstruovali dům po babičce, našli jsme tam hodně dětských věcí po mě a po sestřenici. Paní, co u nás uklízela, měla nějakou kamarádku s miminkem a byli ve finanční nouzi, tak jsme ji to všechno napakovali, snad jí to pomohlo. My jsme beztak dostali hodně oblečení darem a teď nakupuji převážně v Dubai v obchodě Mum's little secret nebo tak nějak, mají tam taky moc pěkné komplety za dobré ceny, no a pokud už druhé nebude holčička, tak to zase dostane někdo, kdo nemá peněz nazbyt...:-) jo, utíká to s dětičkama rychle, ani se nenaděješ a už vyprovázíš do školky ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc hezké. No u tchyně se "našlo" taky pár kousků po manželovi - a Toník je teď vesele nosí. Určitě se o tyhle skvosty podělím v některém z dalších příspěvků... :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

mateřství ~ 8 každodenních hříchů matky se dvěma dětmi brzy po sobě

Na blogu (i v životě) se snažím být hodně pozitivní. Opravdu se maximálně snažím užít si všechny momenty, i ty zdánlivě ne úplně příjemné. Snažím se dokázat se včas zastavit, když se na mě všechno valí. Snažím se s dětmi víc smát, než je okřikovat, a bez dětí se snažím víc povznést a uvolnit, než něco pořád dokola zpytovat nebo se stresovat. A jde mi to? Samozřejmě, že NE. Alespoň ne tolik, jak bych chtěla. Snad jste si nemysleli, že je u nás všechno jen růžové. A snad jste si (probůh!) nemysleli, že si na to na blogu budu hrát. I u nás se křičí a brečí a závidí a lituje. Takže pro dnešek se s vámi podělím o trochu té temné strany síly, protože i to je každodenní součást života se dvěma malými dětmi brzy po sobě. 1. Křičím Křičím, okřikuji, občas ze mě vylítne něco, co ani nevím, odkud se bere. I ode mě lze slyšet věty jako: "To si snad už ze mě děláš srandu!" "Ty jsi mě neslyšel?!" "Kolikrát jsem ti to už říkala?!" "Zlobíš mě!" "Jestl

testujeme ~ barefoot boty z Aliexpressu

Na Vaši žádost přidávám krátký příspěvek s odkazy na Toníkovy nové botky. Ještě je teda nemáme vyzkoušené v praxi, od doručení ještě nebylo mokro ani sníh. :D Nicméně ráda shrnu první dojmy, přidám odkazy a třeba někoho inspirujeme k objednávce. Oboje boty jsou barefoot nebo přesněji barefoot kompromis, jelikož se jedná o gumáčky a sněhule, asi by to ani jinak nešlo. Na oboje boty jsem našla doporučení a recenze ve facebookové skupině Barefoot obuv z Aliexpressu , tak pokud také sháníte cenově dostupné barefoot a kompromisní botky a chcete vyzkoušet Čínu, v téhle skupině najdete celkem dost tipů a informací.  Gumáčky Gumáčky jsem objednávala z této stránky . Máme velikost 3 a stály nás 12.81 dolarů (cca 317 Kč).  Gumáčky jsou pěkně široké i relativně měkké. Podle tvaru špičky vidíte, že místa na prsty je tam dost, nožka není utlačovaná. Podrážka je rovna a tenká, i když to vypadá, že pata je tam výš než špička, není tomu tak. Ta modrá guma je tam jakoby zvednut

knihovnička ~ Moje jméno Antonín + SOUTĚŽ

Za měsíc jsou tady Vánoce a vy možná - stejně jako já - ještě hledáte inspiraci na dárky pro dětičky. Možná si vzpomenete, že minulý rok jsem se tady celkem rozepsala o personalizovaných knížkách šitých přímo na míru konkrétnímu dítku. Tyto krásné knihy vyrábí a prodává společnost  Originální knihy . Vše, co by vás o knížkách a procesu jejich vzniku mohlo zajímat, najdete v tom loňském článku TADY . No co Vám budu povídat, Toník byl z knížky unešen a frčí u nás dodnes. Letos na Vánoce jsem pro něj nechala vyrobit další podobnou knížku. Protože ho pomalu začala zajímat písmenka, volba padla na knihu Moje jméno . !A pozor, na konci dnešního příspěvku najdete zajímavou soutěž, která vás určitě nenechá chladnými! Kniha má moc hezký příběh, kdy zvířátka postupně skládají z písmenek jméno a příjmení pro nově narozené miminko. Malý čtenář tak vidí své jméno, jak se píše písmenko po písmenku. Krásné dětské ilustrace seznámí dítko s domácími i cizokrajnými zvířátky. Ta navíc př